.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعی از کمیسیون شوراها به کمیسیون فرهنگی منتقل شد
شمال نیوز: کمیسیون فرهنگی درخواست انتقال سید رمضان شجاعی کیاسری از کمیسیون شوراها به کمیسیون فرهنگی را بررسی کرد که این درخواست با مورد موافقت اعضا قرار گرفت.
شجاعی از کمیسیون شوراها به کمیسیون فرهنگی منتقل شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون فرهنگی درخواست انتقال سید رمضان شجاعی کیاسری از کمیسیون شوراها به کمیسیون فرهنگی را بررسی کرد که این درخواست با مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

به گزارش شمال نیوز، سیدعلی طاهری در گفت وگو با خانه ملت در تشریح برنامه کمیسیون فرهنگی، توضیح داد: موادی از طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده که بحث نشده باقی مانده بود امروز با حضور مسئولانی از بیمه مرکزی و صاحب نظرانی از مرکز پژوهش‌های مجس مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا ادامه داد: جزئیات این مواد تا زمان تصویب در مجلس بیان نمی شود تا خبری بدون تأیید سایر نمایندگان مطرح نشده و توقع نابجا نسبت به این طرح ایجاد نشود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در ادامه برنامه کمیسیون اعضا درخواست سید رمضان شجاعی کیاسری برای انتقال از کمیسیون شوراها به کمیسیون فرهنگی مجلس را مورد بررسی داد که مورد موافقت اعضا قرار گرفت و ایشان به کمیسیون فرهنگی منتقل خواهند شد./


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 27 آبان 1392
از سرش زیاده
عرشيا 27 آبان 1392
نميدانم چرا اين عكس را گذاشتين !!!؟؟؟متاسفانه با اينجور كارها رسالت مقدس خبرنگاران را زيرسوال ميبرين !!دكتر خودش درخواست دادكه دركميسيوني كه كاركرده وتجربه داره بره حالا برعكس جلوه اش ميدن !!!؟؟نمونه بارز خودزني ما ساروي هاست اگر با دامادي هم اينطوربرخوردبشه مخالفم
نا شناس 27 آبان 1392
خوب ازين كميسيون به اون كميسيون.چه فرقي داره برا اين آقاي نماينده؟؟؟ خيلي ماشا.. پركاره؟؟/!!! اين آقا بعد دنبال انتصاباي خودش و اقوام و دوروبرياشه.كميسيون چه بدردش ميخوره
نا شناس 27 آبان 1392
شجاعی بعداز یوسف نژاد قدر ترین نماینده بوده است.و فرد تاثیر گزار مجلس است.
نا شناس 27 آبان 1392
شجاعی تو قلب راهبندی ها هستی دوستت داریم. شمال نیوز مرد باش و درج کن
نا شناس 27 آبان 1392
من يكي از اهالي راهبند هستم براي آقاي شجاعي احترام خاصي قائلم ولي در قلب راهبنديها جاي ندارد برادر محترم از طرف خودتان صحبت بفرمائيد نه همه مردم
رزم 27 آبان 1392
درود بر دکتر شجاعی نماینده مقتدر ساری با سطحی ملی
نا شناس 26 آبان 1392
خدا هدایتمان کند. الهی الهی
نا شناس 26 آبان 1392
شجاعی و یوسف نژاد از بس قدر هستند که تو دوره ی اینها ساری گلستان شد مردیم از خنده
نا شناس 27 آبان 1392
در کمیسیون شورا ها چه کار مفیدی انجام دادند که می خواهند در امور فرهنگی فعالیت نمایند . در حوزه فرهنگ دارای چه ایده و خلاقیتی می باشند مطرح نمایند تا ما هم با ویژگیهای نماینده شهرمان آشنا شویم .
نا شناس 27 آبان 1392
شجاعی محبوب و مردمی است. هر کجا هست خداوند نگهدارش باشه.
نا شناس 27 آبان 1392
شخصیت اثر بخشی داره. خدایی مایه افتخار ساری در مجلسه نباید نیروهای خودمان را در سطح ملی تضعیف کنیم. تضعیف و تخریب نماینده توهین به همه مردمه. (شجاعی دسته/ت مخلص هسته)
شیخی 27 آبان 1392
جه جالب! یوسف نژاد و شجاعی قدرترین نماینده های ساری بودن ؟؟؟!!! دوره آخرالزمان شده...
نا شناس 27 آبان 1392
در قلب راهبندیها فقط مهندس نقیبی جای دارد و بس ........
نا شناس 28 آبان 1392
جناب مستطاب مهندس حاج عباس رمدانی ، مدیر ارزشی ، مبتکر ، متواضع و موتمن سایت خبری وزین شمال نیوز سلام ، از فرصت و بستر ارزشمندی را که برای تبادل افکار و تاّنس نظرات فراهم فرمودید کمال امتنان و تقدیر دارد و به جنابعالی و تیم ساعی همراه خداقوت عرض میکنم ، و در این مجال حمله تروریستی کور و وحشیانه صهیونیستها و ایادی شیطان صفت و یزید مسلک را محکوم و شهادت مظلومانه شهید حجت الاسلام والمسلمین حاج ابراهیم انصاری و دیگر هموطنان و شهروندان کشور دوست و برادر لبنان را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف و غیور ایران ، تبریک و تسلیت عرض می کنم ، و اما حرف دلم در خصوص مطلب فوق ؛ جناب آقای دکتر سید رمضان شجاعی ، چهره ی فرهیخته و زحمت کش تمامی عرصه های کار و تلاش و خدمت است ، ایشان در هر منصبی که قرار بگیرند همه ی مساعی و همت خود را در خدمت به ملت و مملکت و بویژه موطنش به کار میگیرند ، وی تبدیل به چهره ای ملی و تاثیرگذار شده است که اولا ، به این شان و منزلت و جایگاه باید مباهات داشته و ثانیا ، با حمایت و تقویت و ترغیب و تشویق و ابرام ، شرایط ارتقاء و احراز مناصب والا و مراتب اعظام را فراهم آوریم و نیک بدانیم که حضور جناب دکتر شجاعی و امثالهم در جایگاه و مسئولیتهای بالاتر و بزرگتر ، فرصت ، اقبال و فواید بیشتری را برای مردم دیارش به ارمغان می آورند ، ضمن این که به جای نیروسوزی ، شایسته تر است که نیروسازی کنیم و در مقابل خود زنی ، بهتر است ، خودی افزایی را پیشه کنیم و به ازای تضعیف ، تقویت را تجربه کرده و جای تحقیر و تفرقه را به اجلال و اتحاد بدهیم ، و . . . را برای آبادانی و توسعه و پیشرفت موطن مغموم و محروم خود به یکدیگر اهداء نماییم ، بیایید ، دست در دست هم نهیم و صدها شخصیت والامقام و مشتاق خدمت و معتمد و متعهد در قبال مردمش چون دکتر شجاعی بپرورانیم . ارادتمند همه ی شما خوبان ؛ " م . م . جمنانی "
نا شناس 29 آبان 1392
جناب آقای دکتر سید رمضان شجاعی ، چهره ی فرهیخته و زحمت کش و...؟؟؟
آقاي مهدوي حضرتعالي مديرفرهنگي وقابلي هستيدكمي بخودتان بياييدو واقعيتها را ببينيدو مبالغه نفرماييد چرا كه در ذهن متبادر خواهد ساخت جنابعالي بجهت حضور در كمپين ايشان جزخوبي چيز ديگري را نمي بيند.باكدام شاخصه اينهمه تعريف :هر كه پست وسمت بيشتر داشته باشه مديرتر ولايقتر است خوب بود لااقل كار مثبت ايشان حداقل در حوزه فرهنگ را اشاره امي نموديدتا همگان مطلع مي شديم كجاي فرهنگ شهروكشور باطرح وايده وحضورايشان توسعه داشته است ؟نامبرده 5 ماه است حتي يك ساعت هم دردفتر كار تهرانش حضور نداشته وندارد :اصلا وكيلي كه نتواند شايستگيشو درحوزه انتخابيه اش نشان دهدودر توسعه شهرايفاي نقش كنه.اگر دههاازين سمتها هم داشته باشدمايه افتخار نخواهدبود.
خوب است كمي به مشكلات كمربندي:احداث سايپاكه از شعارهاي ايشان بوده:احداث پالايشگاه:ساخت فرهنگسراي كردان ومشكلات اشتغال جوانان كه ازنظر بيكاري رتبه پنجم كشوري دارد توجه كنند....
بزرگترين ايراد ايشان علاقه مندي زيادايشان براي پست هم براي خود هم براي دوستانش است:وجاي اينكه هم افزايي داشته باشندنيروهاي شايسته را بي انگيزه ومنزوي نموده وضربه بسيار سنگيني به مديريت شهرساري وارد نمودند.خداازتقصيراتش در گذرد.
ارادتمند م.ر.ف

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.